Pages

Ads 468x60px

Bagaimana???


Apakah Pueraria Lobata?

Pueraria Lobata adalah sejenis tumbuhan yang kaya dengan Isoflavones, iaitu phytoestrogen yang membantu mengimbangkan dan menyelaras paras hormone wanita.  Bahagian yang digunakan untuk tujuan perubatan tradisional ialah akarnya yang berbentuk seperti ubi. Herba ini berkesan untuk membantu antaranya awek muda, membantu melambatkan menopous, membantu merapatkan hubungan suami isteri dan membantu menegang dan mencantikkan payadara serta punggung.

Bagaimana Pueraria Lobata pembesaran dan ketegangan payudara?

Pertumbuhan tisu mamari dan membantu membesarkan payudara dengan memajangkan serta mencabangkan duktus yang dihubungkan kepada putting. Ia menambahkan tisu lemak dan ligament di sekeliling payudara yang memberikan sokongan dan bentuknya.
Apabila duktus bercabang daripada putting ke bahagian dalam payudara, berakhir dengan gugusan lobules, menghasilkan payudara yang lebih montok dan tegang. Ia juga  mengekalkan kolegen dan merangsang pertumbuhan sel baru di dalam kulit yang memperbaiki kulit payudara serta mengekalkan rupanya yang natural.

Hasil Ujian:-

Dalam 90% daripada wanita yang diuji, fitoestrogen yang dihasilkan daripada Pueraria Lobata menggalakkan pertambahan sel turgid (menegangkan) bukan sel pembiakan. Bekalan kalsium daripada makanan seperti produk tenusu dapat menambahkan kemujaraban fitoestrogen. Oleh itu, minumlah lebih banyak susu dan makanlah Pueraria Lobata.

kandungan: 
- PUERARIA LOBATA  (400MG EACH CAPSULE)

Untuk tempahan anda boleh hubungi kami di 03-8733 7911 / layari www.bioenergy2u.com