Pages

Ads 468x60px

Tahukah anda, terdapat pelbagai kebaikan


KEBAIKAN SAW PALMETTO

Benign Prostat Hiperplasia (BPH) - Perubatan moden kini mengiktiraf kebaikan Saw Palmetto ke atas seseorang yang mengalami simptom BPH seperti kesukaran untuk mengosongkan pundi kencing dan kekerapan membuang air kecil terutamanya di waktu malam. Ini berlaku apabila kelenjar prostat yang terletak di sekeliling uretra membesar dan menghalang pengeluaran air kencing. Ahli sains percaya bahawa sterol di dalam Saw Palmetto berkerja dengan menghalang tindakan dari enzim yang bertanggungjawab ke atas perubahan testosteron kepada DHT (dihidrotestosteron). Prostat hiperplasia telah dikaitkan dengan tahap ketinggian DHT, oleh kerana itu, Saw Palmetto merupakan tambahan yang penting bagi seseorang yang ingin mengatasi masalah prostat.

PENGUNGKAI LEMAK - Saw Palmetto mengandungi minyak yang diperbuat dari asid lemak bebas, sterol, karotena, tannin dan lipase, sejenis enzim pengungkai lemak. Tindakan asid lemak menolong mengurangkan peningkatan risiko penyakit prostat yang disebabkan oleh keradangan, kolesterol yang tinggi dan peredaran yang lemah.

KETAKFUNGSIAN UNTUK EREKTIL - Menolong mengurangkan ketidakfungsian erektil disebabkan kekurangan bekalan darah kepada tisu-tisu oleh kerana tahap kolesterol yang tinggi dan dan peredaran yang lemah.

PEMBASMI SEMULAJADI - Komponen antiseptik dan astringen menolong memulihkan tisu yang rosak di bahagian pundi kencing

PEMBEBAS AIR - Mengurangkan risiko jangkitan pada saluran urinari dengan mengeluarkan toksin dan kerengsaan dengan merangsang pengeluaran air kencing.

PENGAWAL HORMON - Mengawal ketidakseimbangan hormon, menyokong dan membentuk tisu glandular bagi lelaki dan wanita. Juga menguatkan tiroid yang mengawal keseluruhan fungsi kelenjar.
Digunakan untuk membentuk dan menguatkan sistem pembiakan lelaki dan wanita, ia melegakan keradangan testikular, menghalang hormon yang menyebabkan pembesaran prostat, mengurangkan kesensitifan buah dada akibat penyusuan dan haid.

MENGEKALKAN KESEIMBANGAN - Digunakan untuk mengimbangkan metabolisma, menolong penghadaman dan merangsang nafsu makan untuk meningkatkan berat badan.

Saw Palmetto 

 kandungan:
- EXTRACT SARENOA REPENS
- SAW PALMETTO
- EXTRACT GINCENG
- CURVUBITA PEPO


 Untuk tempahan anda boleh hubungi kami di 03-8733 7911 / layari www.bioenergy2u.com